Minikbebegim1999 Kizlar babannem Türkiye’den kuru kaysi gönderdi tabi bilen bilir ortalik yere serilir kurumasi için köy yerinde bide bizmkiler simdi yerken aklima geldi ya üstünden kedi gectiyse diye bide yeni gondermedi 4 ay oldu ama bilemedim ya
Bebekdelisi Minikbebegim1999 birşey olmaz canım uçmuştur poşetten aldında bıle budan sonra yıkayarak ye cnm
Minibebe Minikbebegim1999 Malatyaliyim canım biz hep kuru kayısı hep yeriz hem kuruturuz . Suyla yıkayın ye birsey olmaz istersen sıcak suya koy
Minikbebegim1999 Anneolmak188 annem şimdi yıkadı oyle yedim ama yikamadan bikac tane yedim valla nekadar süre dururki toksoplazma uzerinde olmuş olsa
Anneolmak188 Minikbebegim1999 1 gün falanı bulmaz ölmesi ye sen bişey olmaz aklına getirme tiksinirsin
Minikbebegim1999 Bebekdelisi bide uzun süre bekledi yani toplu halde poşete simdi bilmiyorum üzerinde kedi gezdimi gezmedimi köy yerinde sonuçta ama ne kadar süre yaşiyor bu bakteri gida üstünde
Minikbebegim1999 Minibebe yikadim daha sonra ama yikamadan bi 4 tane yedim sonra aklima geldi nekadar süre yaşiyor bu bakteri aylarda yasiyabiliyor mu ki
bosyapmaa Minikbebegim1999 İçini ferah tut canım sanmıyorum 4 tanecik yemişsin zaten bende hep yerdim köyden gelen kuru kayısıdan elmadan 🌸
Minibebe Minikbebegim1999 canım biz kayisiyi yerde naylon bezlerinin üzerine sereriz yani kurur kalkar yani kedi köpek kuş böcek hep olur o kayisi 2 3 sene kalır dolaplarda birsey olmaz aklına birsey getirme
Minikbebegim1999 bosyapmaa bende yerm ama kuru kaysiyi ilk defa yedim yikayip mi yiyordunuz ? Ben sonradan yıkadım
Minikbebegim1999 bosyapmaa ay inşallah bişey olmaz bide aylar önce getirmiş annem herhalde olsa yaşamaz bu zamana kadar diye duşundum pozitif olmaya çalışıyorum
bosyapmaa Minikbebegim1999 Pozitif düşün canım sanmıyorum okadar da zaman geçmiş bak benim bebiş 7 aylık olacak neredeyse 😃
Minikbebegim1999 Anneolmak188 valla 3 4 ay oldu simdi sordum da halama da vermis aynısından babannen yıkıyor sonra geri seriyor dedi uzerine de tul atıyormuş toprak karişmasin diye inşallah öyledir
Minikbebegim1999 eyoli bidaha yersem oyle yaparim yikadim yedim daha sonra ama ilk 3 4 tane oyle attım ağzıma
Minikbebegim1999 Minibebe senelerce kalir birsey olmaz bizde cok yapariz da işte bu toksoplazma nekadar uzun sure duruyor bir gida üstünde