Ben hamile kalmadan önce diyetisyene gidiyodum sonra hamile kaldım aslında bir iki hafta diyetisyene devam ettim ama beslenmem düzgün değildi yogurt dahil yiyemiyodum o yüzden bıraktım. Ama diyetisyenimin dediği ilk 3 ay biraz daha kilo verebilirsin sonrasında zaten koruyarak devam edicez dedi. Tabi kilo verebilirsin derken diyetten cok ağırlıklı protein ve sağlıklı beslenmeyleydi