Kızlar ya kıvırcık saçlıyım. Ve eskisi gibi düzgün sekilde degil birazi daha kivircik birazi daha az hiç begenmiyotum bu aralar ne kullanabilirim sacima aslibda düz seviyorum ama işte idaere ediyom artık kivircikla biraz vari düzgün olsa kıvırcık saclilar siz ne kullanıyorsunuz saç için