deletedmom6295 Amin Aminnnn İnşallah. Şey yukarda yazmıstm ama gören olmadı galiba.
adetim yıne uzadı diye Tarlusal kullanmaya basladım. (29 eylülde) aynı gun elimde ovu testi vardı bi yapayım dedim pozitif çıktı. Ertesi gun silik çıktı. Ve aynı akşam yumurta akı kıvamında akıntı geldi uzayan. O gunu ve diger bir kaç gunu degerlendirdik. Bi ara yıne tarlusal kullanmıstm ama kutu bitmeden adet olmstm şimdi kutu bitti üstünden 2 3 gun gecti hala adet olmadm. Bazı gebelik belirtilerim var. 2 ekimden şimdiye göğüs hassasiyetim var gecmeden devam ediyor. Kasık agrılarım falan var. Tarlusal kullanırken hamile kalanlar varms. Acaba hamile olabilir miyim ? Ve eger hamileysem ne zaman belli olur ??
Biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 🤗😊