Aleynaerayy22 Anladığına sevindim emeğim boşa gitmedi🤣❤️
Aynen öyle canım, her hafta gitsen hâlâ 2 haftada bir gitmiş gibi ödüyorsun çünkü her ödeme 10 gün geçerli (gittiğin gün 1. gün olarak hesaplanıyor)
O yüzden 7 günü geciktirme yoksa bidaha ödersin