Aselsmoms Eğer zaten normal doğum yapacaksan ve tercüben var ise hiç gerek yok bir kaç saat için binlerce harcamaya. Benim ilk olduğu icin ve hasas olduğum için bu şekilde yapiyorum ama Allah ikinciyi nasip ederse belki onu devlette yaparım🤲
Önemli olan sağ sağlam kucağımıza almak inshAllah 🤲🥰