Kızlar bugün kontrole gittim 39+0 haftayız normal doğum bekliyoruz ve doktorum ultrasonda baktı normal olduğunu söyledi nstde sancım çıkmadı bir problem yok dedi ama ani bir duruma karşılık tüm kan tahlillerimi istedi. Neyse kan verdim nst bakıldı falan doktor dedi ki pazartesi günü yine kontrol diyelim ama bu defa seni yatırabilirim hazırlıklı gel dedi. Ben öyle deyince çok heyecanlandım nasıl yani hocam falan pazartesi biter mi bu iş dedim 😂 o da inşallah pazartesiye kadar bekler dedi 😅 anaa tamam dedim çıktım ben.
İlk doğum olunca insanın aklına gelmiyor her şeyi sormak, normal görünüyorsa pazartesiye kadar beklemeyebileceğini neden ima etti acaba ve olaki pazartesi sancım vs çıkmazsa yine niye yatıracak beni suni sancı ile mi acaba 🤔 suni sancı için 40 hafta beklenmiyor mu?
Ayy zaten hastaneden geldiğimden beri heyecanıma paniğime engel olamıyorum bir de bunları düşündükçe daha bi fena oldum