Kızlar merhaba.. daha önce de küvez ile ilgili post açmıştım. Zamanında doğum yaptım ama bebeğim kakasını yediği için enfeksiyon var diye küveze aldılar. 21 gün oldu. Doktor sanki sürekli geçiştiriyormuş gibi hissediyorum daha var annesi diyip başka küvez ailesinin yanına geçiyo. Etraf sürekli çok uzun kaldı normal mi diye soruyo. İyice psikolojim bozuldu çocuğuma bişey olur korkusu ile. Böyle tecrübesi olan var mı acaba kendisi veya etrafında