2 hafta önce ilaçla düşük yaptırıldım, sonra kürtaja alındım. 16 haftalıktık. Kanama hemen lekeye dönmüştü ,son günlerde 2,3 gün temiz kalıyordum sonra yine koyu renk kan geliyordu . Bugünde bel ağrım oldu yine geldi kanama. Bu kadar uzun sürmesi ve arada gidip geliyor olması normal mi sizlerin nasıldı ,2 haftada adet olmuş olamam değil mi ,bel ağrısını ona yordum