Selam Kızlar, yaklaşık 1 aydır tedaviye başladım adetimin 3. Günü doktora gittim ve klomen verdi. 5 gün boyunca kullandım ve tekrar gittim. Daha sonra doktor yumurtalıklarımın 17mm olduğunu söyledi ve iğne verdi. İğneyi pazar sabah saat 10da vurucam ve periembe günü tekrar doktora gidicem.
Ama aklımda takılan sorular var perşembe doktora gittiğimde neye bakıcak hamile kalıp kalamadığımamı?
Bu süreçten gecen varza banada yardımcı olabilirmi?