mutluanneyiz Normal doğum yapanlar kaçıncı haftada doğumunuz gerçekleşti bebişlerin cinsiyeti nedir ? 37+2 Kızım olacak ☺️
mutluanneyiz Rabiakaptan bende de 34 e kadar o korku oldu ama daha çok kendime dedim ki ben stres yaparsam bebişim de yapar ☺️ onu düşününce insan gerçekten çok ferahlıyor şuan heyecan ile merakla bekliyorum onu korkudan ziyade 💞
SutlacimiYedimmiBen mutluanneyiz ilk bebegimi 35.haftada ikinciyi 40.haftada doğurdum ikiside erkek vajinal dogum oldu
Ebru_cekin06 mutluanneyiz 39nhafta dogurdum ilk oglumu bu ikinci oglum kacta gelir bilmiyorum 33 haftalim agrlarim cok yalanci sancilar giriyo 😑ilk oglumda olmamıştım boyle her hamilelim aynı olmuyor demekki
mutluanneyiz Nesli3504 art arda geliyorsa sancı demişti doktor ama dinlenip geçiyorsa yalancı sancıdır demişti ☺️