ayaniz ve ben ikili taramayı yatırmadığım için bana kesin bi sonuç vermedi kaşeli imzalı bebek sağlıklı falan gibi. ben sadece doğumda tedbir gerektirecek bi şey olursa diye yaptırdım ve bi böbreği biraz büyük dedi doktor ama mesanesi de dolu o yüzden anlık bi şey olabilir ama yinede doğumdan sonra aklınızda bulunsun bi doktora götürürsünüz demişti