Bugün ikili test sonucu 1:171 çıktı free beta hcg 3.86 çıktı ense kalınlığı 1.65 burun kemiği mevcut ama ikili test sonucunda değerler yüksek çıktı bu durumu yaşayan var mı 3lü yapalım dedi doktor normal gözüküyor dedi ultrasona göre ama ihtimal olarak değerler de bu şekilde . Ne yapmalıyım bu durumda perinatolojiye giden var mı