__dilce__ benimki de 2 aylık ben bir kere çok çok rahatsız olduğu bir gün verdim 1 çay kaşığı 4 gün kaka da yapmamıştı. İşe yaradı ama sürekli vermek zararlı olabilir. Sende mutlaka iç. Bende tek başıma bakıyorum geceleri uykusuz kalıyorum ama bunda bebeğimin hiçbir suçu yok onu ben istedim ben doğurdum. Onun, gazı olunca ben daha çok, ağlıyorum nasıl dayanıyor o ağrılara diye. Masaj yap karnına saat yönünde ovala. Babacaklarını bisiklet sürer gibi hareket ettir