heycanliannis kızlar merhaba. gecen hafta bebis bekledigimizi öğrendim :) kan testinde cikti. 5 haftalikmis doktor iki hafta sonra gel ultrosonda goruruz dedi pazartesi gideceğim. mide bulantisi bas donmesi hic olmadi sadece halsizlik uyku hali var ilk hamileligim hersey yolundadir dimi :) bebisim iyidir yani
Duranb heycanliannis Selam cnm mide bulantisi olmasi sart degil bazilarinda 9 ay boyunca oluo bazilarinda ilk 3 ay bazilarinda hic olmuyor umarim hic olmuyanlardan olursun valaha 🌷
Miss İyidir canım yakında baslar mide bulantilarinda ilk baslarda uyku hali oluyo normal hadi hayırlısı gözün aydın sağlıkla kucağına al 🙏