Winner bnmde söyle bi durumum var bn iki ay memleketteydm. Döndüğüm de adetimin son günüydü ayin 25i hemen sonrası ilişkiye girdik gebelik oluşmuş ama ayın 26sini baz alirsak 25gunlyk olması lazm dimi öyle hesapladm beta ma baktılar 1000ustundeydi acil den yptgm için net rakam yoktu bin yazılıydı sadece ultrasonda görünmedi Altan küçük bisi var ama ihtimallsiz konuştu hep sağlıksız gbi dedi ağrın olursa durma gel dedi acile ikinci gebeliğim ilki boş gebelik ti kafayı yicem artk çok kötüyüm şuan bilemiyom artık neyapacami