1prenses2prensanne İkiz hamile olup suyu erken gelen var mi doktorlar nasil bir yol izledi hemen bebek alindi mi yoksa takip altına mi alindi 32 haftalık ikiz hamileyim bugün emin olmamakla birlikte suyum geliyor diye düşünüyorum akşam gidicem acile sormak istedim
Esraliiii 1prenses2prensanne eltiminde 33. Haftada gelmiş suyu ikizlerine hamileyken aldılar 1 ay küsür küvözde kalmışlar şimdi kocamanlar
Gul47 1prenses2prensanne bende şimdi hastanedeyim benimde ikiz yanımda bir bayan vardı çift yumurta ikizi suyu gelmişti kanamayla beraber 34.haftada hemen apar topar sezeryana aldilar
Merveikratanem 1prenses2prensanne benim 33+2 de geldi hemen doguma alındım çift yumurta ikizlerine hamileydim şuan ikizlerim 9 aylık oldular
slnacar 1prenses2prensanne çok merak ederdim su nasıl geliyor diye başıma geldi :) hiç durmayan bişeydi şok oldum doğumum başlamış açılmam vardı 6 cm hemen doğuma alındım 34 haftalıkken çift yumurta ikizlerim dünyaya geldi şuan 8ay 23 günlükler , hayırlısı olsun inşallah hiç korkmayın 🙏
Seyma0323 Canım bişey olmaz, olsa bile haftan güzel🤲 Kardeşim 30/32 hafta doğmuştu ve sadece 1 hafta kuvözde kalmıştı, 1 haftada takip amaçlı hastanede kalmıştı. Önemli olan bebeğin gelişi, bu son günler bol bol kilo yapan şeyler yemeye çalış
Seyma0323 1prenses2prensanne Ikizler için çok iyi bile gelmişiniz, bazi doktorlar ikizleri 34de alıyor bile bile yani hiç canını sıkma🥰
1prenses2prensanne Seyma0323 valla bencede daha erken alinmali çünkü gerçekten cok zorlayıcı bir dönem ikiz gebelik oğluma hamileyken de riskim vardi ama bu kadar kötü değildim bunda çok kötüyüm
1prenses2prensanne Gul47 34 haftalık olsam bana yeter 29 haftadan beri bu riskle duruyorum psikolojik olarak bile çok yıprandım
1prenses2prensanne Gul47 Allah size de şifa versin sağlıkla hepimiz yabrularimizi kucağımıza alalım rabbim hepimize güç kuvvet versin
Seyma0323 1prenses2prensanne Ben 32+3 oldum inan ben bile dayanamıyorum, oturunca yanlarım ağrıyo kalkınca belim.. sadece uzanınca rahatlıyorum🤦 sizinki bide ikiz hiç düşünemem
Merveikratanem 1prenses2prensanne toplam 12 gun hastanede yattılar 5 gun entübe 2 gun entübesiz yogun bakimda 5 gunde anne uyumlu yogum bakimda yattilar
1prenses2prensanne Merveikratanem neyse ki çok uzun sürmemiş inşallah bizim de yolunda gider de hic ihtiyaç duymayz