Tusami 40 yaşımdayım, tüp bebekle hamile kaldım. Evet yaş çok önemli hatta daha majör bir sebep yok ise kadın yaşı gebelik çncesi-esnasında çok önemli. Ancak, bu ‘asla’ anlamına gelmiyor. Ben ikili-üçlü taramalar girmedim, doktorum direkt olarak nifty yaptırdı. Sonrasında biraz daha rahatlayalım diye biz bir de bir tık ileri gen testi (tek gen tarama) yaptırdık. Nifty’nin hassasiyeti %95lerde iken ikilide bu oran %70lerde olduğu için doktor bizi direkt bu şekilde yönlendirdi. Çok şükür testler ve süreçler şimdilik ok. Bir de bana arkadaşlarım (bilirkişiler değil de arkadaşlar.) İkilide yaşım sebebi ile risk görüp durduk yere seni heyecanlandırırlar, sen direkt fetal DNA ya gir demişlerdi. ))