Kızlar bugün doktordan geldim 31+3 kilosu 1785 gr sizce nasil
Sedaa19 doktorunuz söylemedi mi iyi ya da zayıf diye
1erkekkannesiiii gayet iyi dedi sizlerde danışmak istedim
Sedaa19 doktorun iyi dediyse iyidir canım. Sağlıkla gelsin 🫶