35+4 haftalık gebelik 10 gün önce kontrolümde doktorum suyunda azalma var ama endişelenicek bi durum yok suan bi süre daha idare eder seni dedi plesentam da şeker sebebiyle kireçlenme var benimle aynı durumu yaşayan hamileler var mı tekrar kontrole 3 hafta sonra çağırdı cok uzun bi zaman bana göre böyle bi durumda her hafta kontrol olsa daha iyi olmaz mı streste girdim rahatlatamıyorum kendimi her an bisey olucak korkusu var üzerim de