Merhaba güzel anneler. 13 Ekim sabah 08:50 de bebeğimin makat geliş olması sebebiyle planlı bir sezaryen ile oğlumu kucağıma aldım çok şükür 🤲🏽 öncelikle ilk ameliyatım olacağı ve normal doğumu hep çok istediğim için çok tedirgindim. Şu belden vurulan iğne acıtır mı acıtmaz mı, ya kestiklerini hissedersem vs. Gibi endişeler…Bir kere o belden vurulan iğne, dedikleri gibi ağrılı bir şey değil. Ufak bir sızı gibi anlık ve sonrasında karıncalanma ve ısınma hissi… ameliyat esnasında doktorumla bol bol muhabbet ettik 😂SSVD hakkında çok konuştuk. Benim normal doğum içimde bir ukte olarak kaldı malum😂 neyse.. bebeğimin ağlamasını duyunca tüm her şeye kulaklarımı kapattım ve bebeğimi gösterin lütfen dedim. Doktorum hemen gösterdi. O güzel yanaklarını yanaklarıma ve alnıma değdirdiler 🥹🥹 çok güzeldi, mis gibi, sıcacık… ve sonrası yani ameliyattan çıktıktan sonra bir saat beni bir titreme aldı. Bazı Spinal anestezilerde görülebiliyormuş bu yani normal bir durummuş. Hiç geçmeyecek sandım ama geçti :) 6 saat sonraki ilk yürüyüş… Evet gerçekten zorluydu benim için. Böyle yürümekte zorlanınca duygusal bir boşalma yaşadım ve ağladım 🥺 ama sonra yürüdükçe yürüdükçe açıldı:) çok şükür güzel atlattık. İlk gazı çıkarmak zor olmadı benim için. 3 günlük hastane maratonumuzdan sonra evimize geldik oğlumla. 8 gün oldu doğum yapalı, ayakta uzun süre durduğumda dikişlerimde sızı hissediyorum ara ara. Ama zaten çok yeni. İlerleyen günlerde çok daha iyi olacağım Allahın izniyle. Yani sonuç olarak kızlar çok şükür dedim🤲🏽🥰. İnanın kucağınıza alınca her şey geçiyor dedikleri şaka değil. 💜 sormak istediğiniz sorular varsa cevaplarım arkadaşlar. Hepinize sağlıklı doğumlar diliyorum.