Abcd12 Kızlar sağlık ocağından ebe aradı kursumuz var gelir misiniz diye bende tamam dedim neler olucak dedim anlaticaklar sizde sorular soru soru aldınız dedi sizde gittiniz mi nasıl oluyor ne sorsam bilemedim🤭en çok akla takılan emzirme gaz çıkarma falan
Mervektk1126 Abcd12 yenidoğan bakımı emzirme vs vsrmış benim ikinci doğum olduğu için gerek duymadım kızımla soğukta gidip gelmem zor olur die gitmedim☺️
2022bebeki Abcd12 Pedagog, diyetisyen ve ebeden eğitim aldık biz. Güvenli bağlanma, hamilelik beslenmesi, emzirme , gebelik haftalarındaki gelişimler vs genel konulardandi
1erkekkannesiiii Abcd12 bize bir sey diyen olmadı ilk kez duydum. Faydalıymış ama soğuk havalar geldi iyice gidecek gibi değilim çocuk doktoruna sorarım büyük ihtimalle