momofthreechild Kızlar 14/15 numara ayakkabı çok mu küçük olur ilk 1,2 ay için sizce değiştirmeli miyim
ballimlerr2123 momofthreechild bence büyük bile olabilir değiştirmenize gerek yok bir parmak boyu ayakları anca oluyor dogduklarinda gule gule giysin bebeginiz insallah 🤲🥰
yabadabaduu momofthreechild ay çok tatlis bende daha ayakkabı almadım kızıma ilk aylar küçük ayakkabı giydiremem bulamam diye ama bu 1-2 aylık sanırım nerden aldınız acaba ? 🥰
momofthreechild ballimlerr2123 ya gerçekten mi çok korktum şurda bir iki ay giyebilse içim rahat eder ya da ocak ayına kadar giyebilir mi diye düşündüm 🥹cok teşekkür ederim canım🙏🏻♥️
momofthreechild yabadabaduu teşekkür ederim canım😍😍🥰 birçok instagram sayfalarında da mevcut aslında küçük numaralar trendyoldada var patikler flan🥰 ben H&M den aldım bu oradan aldığım ikinci ayakkabısı cok güzell şeyler var ♥️