Matmazeldecourton Herkese mrb, bat 30 ekim fakat sanki bugün regl olacak gibi kasık ve bel ağrım var böyle bir durum başına gelen oldu mu?
Nurcanben Matmazeldecourton ayy benimde şuan kasik ve bel ağrım var 10 gün sonra regl olucam 2 gün öncede yumurtlamam oldu dün çatladı ama erken diye düşünüyorum 1 günde döllenme belirtisi yaşıyor olamam 😂
miracyusufveberilmoms Matmazeldecourton evet oldu hatta kahverengi kan bile geldi adet olcam dıye beklerken hamileymişim 🌸🐣🤰🤲
Yenianne66 Matmazeldecourton geçen ay bende aynı şekilde mide bulantısı bile yaşadım bel ağrısı kesin hamileyim dedim test yaptım pozitif çıktı kahverengi leke bile geldi ama adet oldum anlamdım 😏
Sudesu_1 Matmazeldecourton benim canım yumurtlama sonrası 2 hafta bel ağrısı çekiyorum adet e3-4 gün var test yaptım bugün negatif 😏
Matmazeldecourton miracyusufveberilmoms ayy hadi inşallah 🤍 acaba hava değişimi falan mı diye düşündüm ama insan bi yandan da düşünmekten kendini alamıyor
Mfyy miracyusufveberilmoms akıntı yoğun muydu banada birer damla geliyor kahverengi adetime 5 gün kaldı kasıklarım ve belim çok ağrıyor
miracyusufveberilmoms Nurcanben adetime 2 gün kala oldu sonra da adetim 3 gün gecıktı yaptım test çıktı
Matmazeldecourton Yenianne66 kimyasal olmuş olma ihtimali geldi aklıma ama onda kanama normal reglden biraz daha fazla oluyor
Yenianne66 Matmazeldecourton yalan değil benim aklıma da geldi çünkü regl olduktan iki gün sonra mı ne belirtiler gitti agustosta da kimyasal geçirmiştim çünkü bilmiyorum yA psikolojik di ya kimyasal her türlü de yok şuan 😅
Gul5 Matmazeldecourton bende öyleyim. 10 gün öncesinden göğüs hassasiyetim başlar göğüslerim büyür. Yavaş yavaş kasık ağrılarım başlar. Bacaklarımda değişik bir his damarlarım çekilir sanki. Ruh halim değişir. Bel ağrısı gelir vs vs. Yani bütün belirtileri yaşarım hemde 10 gün öncesinden başlayarak. Olunca da ilk gün müthiş bir sancı 🥺 Değerlere baktırdım her şey normal bu kadar erkenden bu kadar çok belirti normal mi?
Sudesu_1 Gul5 ay sanki beni anlatmışsın sabahları o damar çekilmek ten ağrısından erken uyanıyorum adete 2 3 gün kala diğer anlattıkların da birebir yaşıyorum . Yumurtlama zamanındada ağrılarım oluyor hissediyorum
Matmazeldecourton Gul5 benim ilk kez 10 gün öncesinden böyle sıkıntılar olmaya başladı belki de üşüttğm farkında olmadan anlayamadım
Gul5 Sudesu_1 çevremde benim gibi kimse yok. Sadece olunca hissediyorlar o yüzden anormal miyim diye düşündüğüm çok oldu. Ama hepimizin süreci farklı işte. Sağlıklı olalım da 🙏🏼
Yenianne66 Matmazeldecourton hahaha ama yok bitti artık eşime dedim şuan çocuk istemiyorum biraz zaman verelim 😂