Aysesen19 32. Haftada rapor almak icin hak kazaniyoruz ancak 90 gunluk kesintisiz sigorta primi olmak zorunda. Simdi ise girseniz 32. Haftaya kadar kesintisiz calissaniz 32+0 da rapor alirsiniz. Bebek dunyaya geldiginde o raporu dogum sonrasi rapor olarak tekrar almaniz gerekiyor hastanenizden. Eski raporunuz kapatilip yeni raporunuz sisteme isleniyor. Rapor gununuz doldugunda dogum paranizi alabiliyorsunuz. Boyle biliyorum.