Arkadaşlar merhaba, 38+2deyim bugün, 38+5te sezeryanım var. Doktorum şehirdışında o yüzden gidemedim, bebişin bir kaç gündür hareketleri baya azaldı ve hafifledi. Hareket ediyor hissediyorum ama eskisi gibi sert ve çok değil. Bu haftalarda sizde de böyle oldu mu? Arada hıçkırıyor böyle karnımda ritmik ritmik atmalar oluyor, onun dışındada hareket ediyor ama dediğim gibi sert değil 36-37deki gibi…