Kubraa033 kundak çok iyi oluyor uyuması içinde ilk doğdukları zaman sürekli uyuyorlar o zamanlar uyandırmak içinde ve uyuduklarinda kollarından çok korkuyorlar o yüzden yarım kundak çok iyi ben yaptım 3 aylık olduktan sonra bıraktım kundağı kendisi istemedi zaten sonradan kundağı ama çok iyi oldu tavsiye ederim bide kışın dogum edeceksiniz o zamanlar üstünü açmaması için çok iyi olur sadece kollarını bağlayın öyle kundakgi birakmasida kolay oluyor