Elif-dogan Anneler merhaba normalde 26+4 hamileyim ama bebeğin boy kilosuna göre doktor 25+6 günlük olduğunu ve gelişimin biraz geride olduğunu söyledi. 34 cm boy 880 gram da kilo dedi. Sizce nasıl yani daha iyi beslenmesi için ne yapabilirim
_mmmmellek Elif-dogan kaşar peyniri ,muz süt,süt ürünleri yoğurt,bebek bisküvisi, bebeğe kilo aldırıyor bunlardan yerseniz güzel sonuç ala bilirsiniz 💓
MinikMucize63 Elif-dogan valla 29 da detayliya girdim boyumuz 34 çıktı kilo da 1.200 yani senin çok da kötü değil Korkma gelişir kuzum
Ayse1719 Elif-dogan merhabalar benim de preeklemsi sebebiyle 27 haftalik bebegim 25 hfta olarak hozukuyordu yagi tuzu sekeri kestim hadlama sebze ve bol meyve tukettim eger seker probleminiz yoksa meyve bebege kilo aldiriyor
Elif-dogan Papatya1997 inşallah çok kötü demedi zaten de işte gelişimi birsz geride demesi bile insanı endişelendiriyor 😐
asena0609 Elif-dogan Kuzum 26+0 da benim 34 cm 916 gramdı çok bi fark yok ve doktorumuz gayet iyi dedi
Elif-dogan asena0609 evet çok fark yok ama işte gelişimini biraz geride görüyorum diyince moralim bozuldu 😐
Bebekliannee Elif-dogan birşey yokmuş ki. O cihazlar yüzde yüz doğru sonuç vermez tahmini der. Bir hafta önce geride birşey olmaz. Birde diyorlar ya şunu ye bunu ye hepsi hikaye . Bebeğin doğacak kilosu şimdiden bellidir. Siz sadece %10 ona kilo aldirabilirsiniz.