İlk değerleri çok iyiymiş takviyeye ihtiyacı yokmuş neden doktoru yazmış ki ve sayıda çok 205 milyon sperm iyi 53 milyon hareketli sperm baya iyi 2. Değerlerde iyi ama takviyelerle düşmesi kötü olmuş farklı takviye kullanması gerekiyor ama bu değerlerle gebelik olur eşimin değerleri çok daha kötüydü doktorumuz bu değerler gebe kalırsın demişti ve hamileyim sıkmayın canınızı