Derin2022 Hamilelikte iliadin kullandınız mu iki gün sonrw doğumum var zararlı olduğunu söylüyorlar ama cok kötü durumdayım uyku haram kaç gecedir burun tıkanıklığından
mercory Derin2022 ben kullandım. Hem korona olduğumda, hem grip olduğumda. Artık nefes alamadığım için uykusuzluktan ölmek üzereydim. Burun deliklerinize birer fıs sıksanız hiçbirşey olmaz, ilk 3 ay riskli olduğunu söylüyorlar.
MinikMucize63 Derin2022 bağımlılık yapıyor onun yerine tuzlu su olanları var onları kullan ben otrivine ye baginliyim şu anda bırakma aşamasındayız şu iki marka harici kullanmanda sorun yok kuzu
Vera09 Derin2022 doğumunuz gelmiş zaten ben olsam bi fıs kullanırdım. İlk üç ay daha zararlı çünkü kasları mı gevşetiyormuş düşüğe yok açıyormş öyle bişeydi okuduğuma göre. Yine de doktora sorun tsbi
mercory Derin2022 evet. Ileri hafta olduğum için sorun olmayacağını söyledi doktorum. Tabi bağımlılık derecesinde kullanmadım. Birer fıs yaptığınızda açılıyor zaten. Emin olun dışarı çıktığımızda bundan çok daha fazla karbonmonoksit vb. tehlikeli gazlara maruz kalıyoruz. Endişe etmeyin.
Anonimmm95 Daha dün doktoruma sordum iliadin kullanabilir miyim diye. İiçinde kortizol olduğunu ve kullanmamam gerektiğini söyledi. Serum fizyolojik veya okyanus suyu tavsiye etti.