Duygu460 bebeğim dört aylıkken 10 haftalık olduğunu kgrendim şuan 16 haftaligim ilkide sezeryandi araları çok yakın die doktorum 16 haftaya kadar her hafta çağırdı eşinin yerlesme yeri çok önemliymiş dikislere yapisirsa sakincaliymis çok şükür benim normal yerine geldi doktor artık ayda bir çağırdı tabiki ilerleyen zamanlarda sıkıntı olurmu bilmem karın gerildikce dikiş yerleri nolur ne biter bilmiyorum suanlik bir sıkıntım yok çok şükür darısı sizin başınıza ins rahat geçirirsiniz sizde