Bana cm söylemedi kızlar ama 38+2 de su sınırın altında dedi. 39+2 de gelirsin o gün yatışını yaparım en geç 1-2 gün bekleriz haftaya gelir dedi. Çatı muayenesi de yaptı başını elliyorum hissediyor musun dedi her şey güzel normal doğuma da uygunsun dedi. Son haftalar azalma oluyormuş endişe etmemek gerekiyormuş ama suni ile doğum başlatılması hiç hayalimde olan bir durum değildi o beni düşündürüyor baya 😶 16esranur