Gzrsyd bende yaptırdım. 32 yaşındayım. Yaş riski yüksek çıkmıştı. Yaptırmasam muhtemelen tüm hamilelik sürecim soru işaretleriyle geçecekti. 5000 TL’ye Şişli Memorial’de yapıldı. 1 haftada sonuç temiz geldi çok şükür. Ve sonrasında diğer tüm testlerden muaf oldum. Icinizin rahat etmesi açısından yaptırmanızı öneririm.