irmgzr13 Bugün detaylı ultrasona gittim (20+1 im) bebekte boynuna kordon dolanması varmış bu durumda ne yapılır başına gelen var mı
Mouradi irmgzr13 24 haftadan öyle kaldı bebişim 1 tur dolanma vardı öyle doğdu bi sorun olmadı Şükür inşaAllah sizdede olmaz 1,2 turla genelde sorun olmuyor. Yeğenimde 2 tur dolanmayla doğmuştu
Damla1995 Ani hareketlerden abi egilip kalkmalardan sakınıcaksın canim. cok endiselnme bu durum normal goruluyor 3 kez dolanan bile var
irmgzr13 Damla1995 doktor gelişimini falan da etkileyebilir dedi korkuttu açıkçası biraz inşallah bir şey olmaz teşekkür ederim 🙏🏻 🥰
Damla1995 irmgzr13 yok canm olmaz korkma benm ilk hamilelgmde iki dolanma vardi o sekilde normal dogurdum. Onemli olan ani hareketlerden kacinmak 😇
SebnemRasit YouTube da bi doktor da kesinlikle annenin yapabileceği bişey değil yani annenin yaptığı bi hareketle dolanmaz kordon diyordu. 3 kez dolanan hatta kordonunda düğüm olanı bile görmüş doktor. Kurban olduğum yaşatacaksa hiç bişey önünde duramıyor 🙏🏼