Minigim38 Kesinlikle sezeryan diyorum ben ucuz dogum yaptım zaten sezaryen olacaktı ama cıger gelıstırıcı vuruldugu ıcın 12 saat bekledim agrılarım cok o yuzden normal zaten yaoamazmısım sezaryen e alınınca rahatladım resmen sonrasıda oyle abartılcak degıl ılla acı var ama abartılacak kadar degıl ya da benım ıyıydı