Tospikannesiiiii Kızlar en son doktora 37 de gittim 2.gebelik kendi gelir diye bekledim ama gelen giden yok hareketleri çok iyi herhangi Bi sıkıntı yok ama gelesi de yok sizce gitmeli miyim kontrole
duuyqquu Tospikannesiiiii bence gidin benim suyum sınırda çıktı son haftalar sık kontrol olmakta fayda var
Bguzeel Tospikannesiiiii bende 38+6yım gelesi yok 😖 ne bi sancı ne bi açılma çarşambaya kontrolümüz var ozamana kadar gelir inşallah 🤣
Tospikannesiiiii PrensesAnnesiiiiiiiii yani bende öyle düşündüm o yüzden gitmedim de süre açılınca da tedirgin oluyorum yanlış mı yapıyorum acaba diye bide çatı olmadım bunda nasılsa ilki normal di diye
Damla1995 38 1 iz bizde. Benmde 2 tanw kendi sancimla normal dogumum vae. Bende gitmiyorum kontrole napsam bilmiyorum
Tospikannesiiiii Damla1995 insan Bi kararsız kalıyor dimi aslında gitsen nolcak gene geleceği zaman gelecek
Tospikannesiiiii Bguzeel inşallah ya durdukça da kilo alıyor ne oldu bilmem en son 15 gün önce 3200 dü