14+0 haftalığız bugün gittim doktor %90 erkek dedi çıkıntı var ama bazen bu çıkıntı kız da olabiliyor bir ay geçse tam net görürüz dedi artık alışveriş yapmak istiyorum ama bir emin olmadım ya değişirse diye bir ay daha tutayımnu kendimi?😅acaba yanılma olabilirmi? Böyle diyip yanılma olan varsa yazabilirmisiniz hanımlar ne yapayım bir fikir verin