Selam arkadaslar daha yeni hamileyim 4,5 hafta olucak
afedersiniz çişimi yaptım sildim azıcık kan vardı.Sonra hemen uzandım 2,3 kerede böyle sildim dahada az pempe kan vardi ama az.doktorumu aradım proluton iyne dedi hemen alıp yaptık.korkmamam gerektiğini söyledi.böyle kan korkulu deyil dedi.yaşayan oldu mu? Başına böyle şey gelen oldu mu?