33+1 deyiz dün kontrolümüz vardı dönmemiş bebiş :)
Endişelenme döner dedi doktorum 2 hafta sonra gideceğiz . Sizde durumlar nasıl ne zaman döndü bebişler ( bazı haraketler var onları yapıyorum yürüyüş merdiven çıkma ve moksa çubuğu yapıyorum ) inşallah döner