İkili rakamlara geçmiş bulunuyorum ilk gebeligimde vakit geçmek bilmiyordu bu gebeliğimde bı oğlum daha olduğu için çocuktu ev isleriydi yemekti derken nasıl zaman geçiyor asla anlamadim ama zaman yaklaştıkça da bı heyecan gelmeye başladı yavaştan iki çocuklu hayatı merak ediyorum tecrübeli olanlar yazarsa sevinirim