Minikbebegim1999 Kizlar yemek yerken nefes alırken oturduğum yerde bile yoruluyorum burnumdan nefes almak yetersiz geliyor hep ağzım açık daha once hic boyle bişey yaşamadım hamilelikle birden oldu 23+5 haftaliğiz
adennlilith1 Minikbebegim1999 bende öyleyim 24+5 haftalığız tıkanıyorum oturduğum yerde kalkıp yürü diyorlar yürüyorum biraz rahatlatıyor
2022bebeki Minikbebegim1999 Hem bebek gelişimi,hem rahim büyümesine ek. Tansiyonunuzu kontrol etmenizi öneririm. Kansizlik ve demir eksikliği de nefes problemi yaratiyor ben demir takviyesine başlayalı biraz rahatladım
Tinkerbell_0423 Minikbebegim1999 benim oyleydeli kan tahlili verdim B12 eksikliğim vardı baya iğne verdi geçti. Ama yine başladı sanki🤦🏻♀️34 haftaya girdim
Minikbebegim1999 ayla__ neden aceba internete baktim hormonlardan ve bebeğin büyümesiyle alakali olduğu yaziyor rahim büyüdüğü için cok rahatsız edici ama biyerden soğuk hava gelince cok rahat nefes aliyorm mesela geceleri uykumdan uyanıyorum nefes almak okadar yoruyorki beni
ayla__ Minikbebegim1999 bebek büyüyor en ufak bir iş yapsam mesela üstümü değiştirsem nefes nefese kalıyorum hemen
Minikbebegim1999 adennlilith1 yatarken otururken daha sık oluyor evt yürüyünce rahatlıyor insan dışarı da yürümekte iyi geliyor yavaş bi şekilde
adennlilith1 Minikbebegim1999 az önce yemek yiyordum nefesim çok daraldı kalktım valla direk bir de bende sıcak basması da var
Minikbebegim1999 adennlilith1 bende oyleym ozelikle yemek yerken cok daraliyorum herkez uşurken ben yanıyorum
Minikbebegim1999 2022bebeki vitamin kullaniyorm orda hepsi oluyor birde baktirdim vitaminlerime eksik gözükmüyor doktora da sormuştum tamamen bebekle alakalı olduğunu söylemişti
2022bebeki Minikbebegim1999 Nenim de multivitamin kullanamama rağmen düşük çıktı ekstra tek demir kullaniyorum. Bebekle alakali ise yürüyüş yapip hamile nefes egzersizleri yapabilirsiniz faydası olur mutlaka