Seydalii bende ilk oğlumda kalanlar vardı arkadaşım epey verdi. Sıfır olarak annem geçen çarşamba şansına a101de hastane çıkışlarına denk gelmiş tam açarlarken zıbındı alt üst takımdı hastane çıkışıydı topladı Bayaa. Ebebekte trendyolda falan eksikleri sepete attım devamlı kontrol ediyorum indirimde gördükçe alayım diye