@Banadeko Merhaba. Düzce Atatürk Devlet Hastanesi’nde 13 gün önce sezeryan doğum gerçekleştirdim 😊 Ameliyatımı Can Üyük yaptı, çok memnun kaldım ameliyat sonrası ilgisindende. Onun öncesinde Bahadır Koşan’a gidiyordum, onun hastasıydım fakat suni sancı verilip 6 saat sonra bebeğimin kalp atışları düşünce acil sezeryana alındım. Sezeryanı da dediğim gibi Can Üyük gerçekleştirdi. Bahadır Koşan’ı da tavsiye ederim😊 Muayeneyi detaylı yapıyor😊