Gulsum_coskun bade hanımın muayne ücretleri çok aşırı yüksek iki aylık ücret resmen bir ayda alıyor gönlüm isterdi bade hanıma gitmeyi ama o kadarına gerek yok diye düşünüyorum ,Zeynep hanımda en az bade hanım kadar ilgili güler yüzlü yanındaki sekreteride aynı şekilde.
İsterseniz değerlendirin memnun kalmazsanız değiştirirsiniz.