Kızlar az önce doktordan geldik 20+2 haftalığz bebişim 395gram boyu 21cm iyimi sizce azmi bende 60kilo ile başlamıştım hamileliğe şuan 66 olmuşum vitamin ilaçları iştah açıyor sanırım çok almışım haftaya detaylı ultrasonumz var bakalm sizlerde durumlar nasil