Bkarabudak Merhaba kızlaar 7+3 deyim bugün doktor migde yanmam için rennie verdi aranızda kullanan var mı günde 1 kere mi eczaneci yazmamış ama
Sib2669 Bkarabudak şurup olarak mı yoksa çiğneme tableti mı vermiş bana her yemekten sonra al demişti zararı yok onun korkma miden yandıkça bir tane iç 3u geçmesin ama
A_syma Bkarabudak Surubunu kullaniyorum. Midem cok yandiginda iciyorum. Midem rahatsa hic icmiyorum. En fazla 3 kez dedi eczaci. Icersem eger Gunde 1 kez iciyorum. Süt ,maden suyu iciyorum. elma yiyorum.
Eceaysezdmrr Bkarabudak benimde acayıp yanıyor üstüne birde bulantı kusma kızımda bunladr degıldım BNde dıcem doktora suan beklıyorum en etkılı hangısı surupmu tabletmı
Sare_benan Bkarabudak Hamileliğimin başından beri içiyorum ilaçlarla kardeş olduk resmen sabah başlıyo gece yatana kadar korkma bi zararı yok
YasemenYuce Bende rennie tablet kullandım, günde en fazla 4 tane kullanabiliyormuşsun. Tüm gebelik boyunca kullandım
Gizemkly Bkarabudak günde 3 4 kullandım ben valla dikiyordum artık kfama yemeklerden önce ve gece yatöadan önce iç
Gizemkly Bkarabudak yemeklerden önce kullanman lazım mideni koruyu kalkan gibi sarıcak böylece yediklerin zarar vermemiş olucak en dogru hali aç karna