Kızlar, 44 günlük bebeğim var. Doğarken hafif sarılığı vardı takipteydik sürekli, ama maalesef uzadı. Doktorumuz anne sütüne devam etmemizi istedi 2-3 aya geçeceğini belirtti. ama mamaya geçersemde bu durumun hemen düzeleceğini söyledi. Aranızda benim durumumda olan varmı ? Süz n’aptınız kendi sütünüze devam mı ettiniz? 😨😓😓