gebebirisii
Ben özel hastanede yaptırdım, hastane muayene ücreti ve ikili test için ücret verdim (ayrı ayrı ) bebeğin bir engeli var mı diye bakılıyor, çok şükür bir sıkıntı çıkmadı. Devlet ikili test ücretini karşılamıyor diye biliyorum. Yine de size kalmış. Allah sağlıcakla kucağınıza almayi nasip etsin 🤲