Merve1612 15. Haftada tek arter denildi,açıkçası ben perinatalojiye gitmek istiyordum,başından beri kanamam var tüp bebek ve 38 yaşındayım diye…yoksa 12. Haftada fetal DNA yaptırmıştım sonuçlar güzel çıktı,sonra 24. Haftada gittim,şimdi 28. Haftada,2 doktorda bebekte herhangibir sorun olmadığını söyledi,12. Haftada kendi doktorum ayrıntılı şekilde baktı,ama ikisininkinden dediği çoğunlukla sorun olmaz,sık takip edeceğiz vs diyorlar