Düşükten sonra normalde en azından 3 ay normalde 6 ay ancak çok istiyosa 3 ay korunmak gerek sonrasında başlanılsın düşükten hemen sonra da hamile kalınabilir normalde ancak rahim ve annenin toparlanması açısından önemli ben kürtajdan 7-8 ay sonra hamile kaldım kafaya takmamak gerekiyor akışına bıraktığınızda emin olun bir baktınız hamilesiniz stres yapınca daha kötü her ay umutla bakılıp sonrası hüsran olunca daha kötü umutsuzluğa kapılmaya başlıyor ınsan rahatlamakla fayda var vücudu da yorarsınız yoksa